Podanie podnetu na preverenie týkajúci sa sprostredkovateľskej služby

Podnet na preverenie týkajúci sa sprostredkovateľskej služby  sa podáva v prípade, ak malo k porušeniu zákona o mediálnych službách alebo Aktu o digitálnych službách (ďalej len DSA).

Podnet na preverenie musí byť podaný písomne alebo elektronickou formou a musí z neho byť zrejmé, čím mal byť porušený zákon o mediálnych službách alebo DSA.

Podnety na preverenie Rada zaeviduje do piatich pracovných dní od doručenia, o čom upovedomí podávateľa spravidla rovnakou formou, akou bol podnet doručený.

Anonymný podnet (teda podnet, ktorý neobsahuje meno, priezvisko a adresu podávateľa, ak ide o fyzickú osobu, alebo názov a sídlo podávateľa, ak ide o právnickú osobu) Rada nie je povinná vybavovať. Totožnosť podávateľa podnetu na preverenie sa nezverejňuje.

Senát Rady sa s obsahom podnetu oboznamuje a na svojom zasadnutí ho prerokúva najneskôr do 90 dní od dátumu jeho zaevidovania. O výsledku preverenia podávateľa upovedomí.

Podrobnosti podávania podnetov na preverenie upravuje zákon o mediálnych službách v § 150.

Na podanie podnetu týkajúceho sa sprostredkovateľskej služby použite PDF formulár nižšie a vyplnený formulár zašlite na office@rpms.sk.

Podanie podnetu na preverenie týkajúceho sa sprostredkovateľskej služby

Kalendár podujatí

pondelok utorok streda štvrtok piatok sobota nedeľa
30
 
1
 
2
 
3
 
4
 
5
 
6
 
7
 
8
 
9
 
10
 
11
 
12
 
13
 
14
 
15
 
16
 
17
 
18
 
19
 
20
 
21
 
22
 
23
 
24
 
25
 
26
 
27
 
28
 
29
 
30
 
31
 
1
 
2
 
3